Myror

i morrse när jag vakna så hade jag den där hämska känslan i halsen den som man har när man börjar bli sjuk. ÅHH nej. Jag har värkligen inte lust att va sjuk. Så jag tog det lungt hela förmiddagen kolla på tv städa rummetoch drak te. Men som vanligt har jag aldeles för mycket myror i brallorna för att kunna sitta hemma en hel dag. Så jag tog mig iväg till solna centrum där jag kolla lite i butiker och shoppa lite. Köpte en syntetskin jacka från HMs barnavdeling. Shit va man kan hitta mycket på barnavdelingen egenkligen. Jätte fin är den iallfall precis så som jag vill ha den. Sen köpte jag mig lite kureringssaker. Vitt te, fullkornsskorpor och färskpressad apelsin jos.
Nu i kväll har jag suttit och kollat på en beckfilm och på heros.

image152

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0