MIn höst garderob.

Uch va jag börjar bli trött på detta regnande hela tiden. Är inte berädd på hösten redan. Kan kanske bero på att jag inte har shoppat in en höst garderob ännu. Men så här skulle jag vilja se ut i höst iallafall:

                                                                             
en värmande poncho.                                      Mysiga koftor.                                    En cool skinjacka.

                                                                                                   
Dom dagarna som                                          tröjor med text                                 Viking gummistövlar passar
inte är alt för kalla vill                                      är något som jag                             bra i regniga sthlm.
jag gå runt såhär.                                            värkligen tycker om.

                                                                                         
En jeans jacka skulle                                    Grått är höstens färg.                       En frans väska skulle inte
inte heller sitta fel. Men en                            Ett bar grå jeans blir                         sitta fel.
snygg kofta under. Och en mysig                mitt nästa inköp.
mössa att gömma håret i.


Och så här skulle jag vilja se ut när jag går ut och festa i höst.


 En snygg glittrig paljetttopp som livar upp i mörkret.


En cool klänning som och stora örhängen helt i min stil. 
 
Och vi får ju inte glömma smyckena.


Ett sånt här armband har jag suktat efter länge nu. Nu blir de en beställing.

 
AAF (anomyma armbands frek) silver armband är bar för snyggt. Kan inte få för många av dom.

Alla armbanden är från www.bagsandfashion.com. Ett tips gå in där och kolla. En ur bra hemsida snygga armband och väskor. Till bra pris. 

Kram åsa  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0