Min helg

Min helg har varit helt så som en helg ska va. I fredags kväll så åkte jag och angii hem till min syrra där hon och hennes vänner satt och drack lite groggar. Vi drack lite och prata skit.
Så i lördags på dagen va jag hemma och städa på dagen huttiga jag. Till middan kom J min kära vän jag laga hennes jätte goda köttfärsås. Ni måste smaka den. Och som vanligt när de gäller mig så vet man aldrig hur kvällen kommer att sluta. Min börja i en middag med köttfärsås fortsatte i en förar fest på gärdet med L och hennes kompisar vidare in på white room där skummpan flödade och dansen rockade. Sen vidare hem till N vid halv 4 på morgonen där jag sommna direkt.
Isöndags va jag så slut så jag åkte bara hem. Och kolla på gammal repriser.
Så en helg ska vara.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0