käfftis

Det gick som vanligt i går hoss käfftis. Bedövingen gjorde lika ont som vanligt. Ljudet från borren lät lika illa som vanligt. Och tandläkaren skällde på mig som vanligt. Men hallå jag kan väl inte rå för att jag har dålig tandkvallite. Ja vist att jag äter godis rätt ofta kanske inte gör saken bättre men de ee ju så gott.
Så nu måste jag gå dit igen och öppna käften. För att laga ett till hål.
Men jag passar på att gå så ofta jag kan nu när de är gratis. Tandläkaran kommer att älska mig i framtiden när minna tandläkar räkingar kommer in. Dom kommer nog inte va låga.
´För jag vill ju helt slippa ha löständer vid 30. De är de jag kommer få om jag inte tar hand om mina tänder och går till käfftis iframtiden. Tänk er en 30 åring med löständer hur sexigt är de på en skala?

//// åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0