Helg

Nu är helgen här igen det känns som om veckorna går jätte fort men jag ska inte klaga det är mest skönt heheh...... Den här veckan har beståt mest av jobb och träffat lite vänner därför den stora bristen på bloggande från min sida. det kan bli så ibland när tiden inte räcker till. Nu är jag jätte trött och ska ta mig en lång sovmorgon imorgon, det behöver jag efter allt jobbande. Tittade in på kyssjohanna och såg att dom fått in lite fint : )
Eftersom att jag alltid har älskar klock halsband så skulle det här söta halsbandet passa mig perfekt.
Tycker om armband med budskap och det här skulle jag vilja ge till några av mina närmaste vänner underbart söt text också det står: Friendship is the onlycement that will ever hold the world together.
På hjärtberlockerna står det forever friendship.

 

Nu ska jag gå och lägga mig natti natti allihopa kram Emelie : )

Kommentarer
Postat av: sanna

fin ring!
Ja, lila är grymt snyggt

2007-09-15 @ 13:10:08
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0