.........

En till helg som bara har flygit iväg. I fredags jobba jag ända till sju sen åkte jag och träffa en kompis. Väligt mysigt.
Sen på lördag va de bara till och gå till jobbet igen. Sista dagen av åtta dagar i sträck som jag jobba.
För att firra att jag klarat av att jobba så många dagar i sträck så jag jag och N på bio. Vi såg Rush Hour 3. Den va värkligen hysteriskt rolig. Rekomenderar värkligen er att se den.


Resten av helgen har jag bara segat legat i sängen och haft det lungt å skönt. Vilat upp mig.
Idag träffa jag Emelie vi åkte till kista och shoppa lite. Jag köpte en topp som jag ska ha som en kosrt kort klänning med mönstrade strumpbyxor till. Såsom Elin Kling har på bilden här.



Tycker hennes outfit på bilden är så himmla cool.
Kram åsa



Kommentarer
Postat av: Kelly

Hej! den smala ormen kommer från kyssjohanna :) alla andra från cocoo.se

2007-09-03 @ 10:44:44
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0