Dumma internet

Mitt internet har inte funkat dom senaste dagarna så jag har inte kunnat uppdatera nått i bloggen. Precis som Åsa sagt tidigare så blev det shopping tisdag och onsdag. Det blev en mössa, halsduk, en stor stickad tröja från ginatricot, en BH från H&M. Mitt paket från H&M har kommit också byxorna var  bra men toppen var trasig! Ett stort hål i ena sidan så den åker tillbaka. Var på Ikea igår med min blivade sambo : )
Hittade lite nödvändiga saker som fat och skärbrädor och lite sånt och på söndag ska vi dit igen och då ska vi köpa en soffa. Ikväll blir det film kväll med några kompisar ska bli jäte kul att träffa alla igen det var ett tag sen.

Ska dra snart o vara barnvakt åt lillen man han en bra kväll kram Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0