Dåligt.

Ursäkta den dåliga uppdateringen under helgen.
Som vanligt har jag haft en helt del att göra underhelgen.
I fredags så hade jag min sista dag på mitt tråkiga vik vik jobb. Det va så skönt. Nu har jag bara lite ångest över hur jag ska få in pengar. Håller tummarna att jag får jobba mer på mitt roliga jobb. Så i fredags kväll gick jag och min galna kompis L ut och firra att jag slutat på mitt tråkiga jobb. Kvällen började hemma hoss min syrra där vi föra och gjorde oss iording. Sen drog vi vidare till K15 på kungsgatan. Vi dansa som galingar och hade de jätte trevligt. Sen skulle vi ha gått vidare till La Camera eftersom dom inte stänger förns 5. Men de blev att vi hammna på donken istället så L kunde få fylle käka. Härligt gumman. Va inte hemma förns halv 5 på morgonen.
Som vanligt så sover jag aldrig specigellt länge. Så i lördags vakna jag vid 10 gjorde mig i ording och åkte in till stan kolla lite i butiker men det va inte specigellt inspererande med tanke på det oendliga regnet som rådde i lördags. Så jag och syrran gick på bio istället. Vi såg den senaste Harry Potter filmen. Bra men värkligen inte den bästa. På kvällen satt vi och kolla på mer film här hemma. En riktig film dag.
Idag har jag varit hemma hoss min idol, mormor. Tog en fika, städa och fick öronen avklippta. Min mormor är nämmeligen helt sjuk på att prata. Hennes käft går i 360 jämt och hon pratar högt. Herre gud.
Nu i kväll har jag och A suttit och skivit ett brev. Ni får läsa mer om de senare.
Hur har eran helg varit?

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0