Tjoho

Hej hej hoppas ni inte glömt bort mig. Det var verkligen lääääänge sen jag bloggade. Det har varit fullt upp och å måste jag erkänna att jag facktiskt inte har haft lust men jag lovar att jag ska skärpa mig. Jag har flyttat nu så så nu bor jag ihop med en kompis : ) Jag har jobbat mycket också har fått ett till jobb så nu har jag tre jobb. Fast jag har bara jobbat en gång en så länge det är inom hemtjänsten. Det blev väldigt mycket då jobbade i torsdags o började 7:30 och jobbade till 16:00 efter det så gck jag till mitt andra jobb som börjde 17:00 till 21:00 snacka om att jag var trött asså hehe.... Idag har vi målat om köket det behövdes verkligen. Det var gul och grön randigt ja inte så jätte fint men nu är det vitt blev rätt bra tror jag.... Shoppingen har det inte blivit så mycket med på sista tiden pga av allt med lägenheten och det känns inte som om det kommer bli så mycket av med det speciellt inte nu innan ju och så... oj nu svamlar jag men men nu ska jag återgå till en prensessas dagbok två lovr att jag ska bli bättre på att blogga den senaste veckan kanske till och med visar en dagens outfit men vi får se ha en jätte bra kväll

Kram Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0