Tandis igen

Ja då kom jag just hem från tandis igen. Siata gången de va gratis. Halva käften är bedövad ni vet när de käns så där konstigt. Kan gå och slå mig själv på käften utan att det gör ont. Hehe. Uch de va länge sen jag gick upp så här tidigt. Kvart i 8. det är ju nästan omännskligt. När jag drog upp rullgardinen i morrse så låg en tjock dimma utan för fönstret det kändes lite så där spök likt.
 Har mått lite så där halv konstigt på senaste 2 dagarna.
Idag ska jag in till stan och söka jobb. Och så ska jag ta en fika med två kompisar. Ska bli trevligt. Och i kväll ska jag gå på nått riktigt roliga nämmeligen Panduros insperations kväll. Ska passa på och köpa på mig lite pyssel.
Sen ska jag leta efter ett par vinterskor också. Lättare sagt en gjort som vanligt.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: P

Kan inte jag få ge dig en smäll, bara en liten??
Det är inte ett dugg synd om dig.
Lycka till på inspirationskvällen. Ska du gå ensam?

2007-10-25 @ 10:57:42
Postat av: Johanna

Usch ja! Jag var också hos tandläkarn "sista gången gratis" häromveckan. Inte särskilt kul. Men jag hade inga hål iaf!! :)

Puss

2007-10-25 @ 13:36:58
URL: http://www.johannabillingskog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0