Som vanligt

Som vanligt har de varot dåligt med uppdaterande från mitt håll under helgen. Jag måste få någon slags bloggtorka varje helg. Jaja min helg har vait bra iallafall. I fredags så åkte jag in till stan. Nästan pricis när jag kommit in så ringer dom från jobbet och frågar om jag kan komma och jobb nu på en gång. Och så klart att jobba kan man ju inte säga nej till så jag vände på klacken och gick ditåt. De va kul och jobba, jobbade ihopp med en jätte rolig tjej. Hemma efter jobbet så åt vi en jätte god middag. Hemma lagad Pizza. Så himla gott. Rastlös som jag är kunde jag inte sitta hemma alt för länge. Så jag ringde till N och fråga om vi skulle se en film. Och de går ju inte att säga nej till. Så jag åkte dit. Vi kolla på beck filmen de tysta skriet. Sen skulle vi ha kollat på Pairets 3 men som vanligt somnar sömntutan i soffan. Så vi gick och sov istället.
I lördags så jobba jag igen. Shit va folk de va med tanke på det hämska vädret. Folk trotsa vädret och va ute och shoppa. De märktet på mitt jobb. Efter jobbet åkte jag hem tog de lungt och gjorde mig i iordning för att gå ut. Åkte hem till L för att föra men vi blev kvar där de kom lite mer folk från våran gammla klass och vi satt och spela nått konstigt öl spel där man skulle klappa och knäppa. Fatta nada typ.
I söndags tog jag sovmorgon. Sov ända till 12 de va länge sen jag sov så länge. Va pigg som en lärka när jag vakna och känne värkligen hur mycket jag ville ut i de fina värdet. Så slängde i mig frukosten och gjorde mig i ording för att åka in till stan.
Gick bara runt och njöt av vädret och shoppa lite så klart. De blev lite pälor, en tröja från top shop och en massa nödvändiga tråkiga saker. I söndags kväll så satt jag hemma och kolla påfilm.
Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0