Nej

Nej det blev inga skor i dag. Det blev ingenting förresten jag blev kvar hemma och kolla på tv. Lusten att bege mig ut försvan. Kändes inge kul att gå på stan själv idag. Ibland är det jätte skönt att gå runt och kolla i butiker själv. Men ibland är det bara så tråkigt. Och idag va en sån där dag då det kändes extremt tråkigt. Så jag hade en dejt med min tv istället. Har haft en sån där riktig sunk dag. Håret ser ut som en buske. Jag luktar inte så gott om jag säger så. Och mina ben liknar en grottmänniskas. Men ibland tycker jag att man får ha sånna dagar. Det ä'r inte männskligt att alltid va på topp. Som min syster brukar säga äckelpotta det är just vad jag är just nu. Men det kan jag leva med.

stink kram från åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0