Kanellbullens dag en god dag.

OJOJ haft två slitiga dagar. I går jobbade jag hela dagen sen så åkte jag hem till syrran och försökte hjälpa hemme med hennes sovrum som inte fungerar som hon vill. Jag tror och hoppas att vi har kommit på en lössing. Jag personligen tycker att de är jätte kul med inreding och viktigt är de att rummen fungerar som dom ska. När man kommer hem ska man känna ett lugn.
I dag har jag jobbat hela dagen. Vi har gjort om nere på lagret, har burit och slitit hela dagen så hela min kropp är helt slut.
 Men på vägen till jobbet han jag med en lite runda i stan och han faktiskt till och med att köpa ett per höst stövlar. Ett par svarta MC inspererade från Din sko. Är lite osäker på dom! vet inte om jag ska behålla dom. Vad tycker ni?



Idag är ne kanellbullens dag och jag har faktiskt hunnit med att äta hela tre stycken bullar. Mamma hade tydilgen sått flera timmar och bakat bullar. Mammor är så goda ibland. Jag tycker om sånna här dagar dår man firrar nått så gott om Kanellbullen.




Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0