Helgen

Ja och nu har helgen flygit iväg igen. I fredags så va jag inne i stan och lämmna in ännu fler cven. Har snart lämmnat in i varenda butik i hela stockholm. Och så träffa jag syrran efter hon hade slutat . Vi kolla i butiker och shoppa lite. Jag köpte mig en svart långarmad tröja från Hm och grå strumpbyxor från Gina. Sen va jag hemma och vicka på tårna hela kvällen.
Igår så åkte vi in till stan igen jag och syrran. Vi skulle ha gått på hälso mässan men vi kände inte för de. Så vi åkte in till stan och shoppa lite smått. Jag fick med mig pärlor hem och band jag ska höra en ram av. Ni får se sen.
Ikväll blir det party. Jag och några kompisar ska gå på en båt fest. Det ska bli sjukt kul.
HA de bäst
Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0