Helg

Nu har det varit helg igen och i fredags så var jag hemma hos syrran och tittade på premiären av
high school musival 2 Vet att vi e lite barnsliga men men den var söt men lika löjlig som man trodde att den skulle vara hehehe..... Vi dog av garv flera gånger bara för den var så töntigt gjord heheh.... Igår vara jag på hem och villa mässan med mamma, pappa o små barnen. Det var inte lika mycket inredning i år som förra året men det var bra ändå. Köpte lite och fick två påslakanset av mamma som vi ska ha i lägenheten. Det var ellos som sålde och det kostade bara 80 kr för två st. super billigt. Idag så blev det Ikea igen orkar inte åka dit igen har varit där så måmga gånger nu heheh.... Men men nu har vi iallafall köpt soffan jätte skönt att ha det klart men nu är vi panka. Men nästa helg ska vi flytta. Då ska vi måla om i köket och montera upp soffan och fixa. Ser verkligen framemot att flytta ska bli riktigt kul men jag har räknat lite på min ekonomi och det kommer inte bli mycket shopping framöver men jag tror jag överlever : )

Kram Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0