gårdagen

Gårdagen va jätte trevlig. Först åkte jag till mitt jobb och träffa min faster som kom dit och shoppa och hälsa på. Väldigt trevligt. Tyvär fick jag reda på att jag inte kommer att få så många tider där i framtiden så dom tyckte att jag borde söka ett till jobb. Det har varit en massa strull där nu en längre tid. Jaja. Sen åkte jag hem och gjorde mig i ording Hade på mig min svarta American arpparel klänning och ett par lilla strumpbyxor. Och självklart hade jag på mig mina nya pumps från wedins. Kände mig faktiskt fin. Först va vi hemma hoss jossan och åt lite tårta och drak lite vin. Väldigt mysigt. Sen drog vi vidare. In till after i gamala stan där tog vi nån cider sen åkte jag och liz vidare när dom andra åkte hem. Dom skulle upp och jobba i morrse stackarna. Jag och liz hamna tillslut iallafall på Laroy. Och de va ju en upplevelse i sig. Inte så stort jag hade hoppas på och väldigt mycket folk. Men nu har jag varit där iallfall.
Imorrse när jag vakna va jag inte alls pigg om jag säger så. Men jag tog mig upp och iväg till kista där jag träffa syrran och pommes. Pommes när nått sånt dä jag blir jätte sugen på dagen efter jag varit ute och festat. Och hitta en jätte fin tröja från carlings också som jag köpte och en stoooor påse godis.
Ne nu ska jag och pappa åkta till farmor och hälsa på.
ska ta en massa biler när jag kommer hem så ska vi få se mina inköp.

Kram åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0