Dåligt

Hej. Uch va dålig jag har varit på att uppdatera härpå bloggen på sistonde. Fy mig. Måste ha haft nån slags skrivtorka eller nått.
Min helg har varit väldigt lugn. Nästan för lugn. Har faktiskt bara suttit hemma hela helgen och kollat på film. Helt själv. Mina föräldrar var bort resta så jag fick betämma över fjärkontrollen helt själv. Det skönt de ibland.
Eller nu ljög jag hela helgan har jag inte suttit hemma i fredags va jag faktiskt på en "dejt" med en kille. Vi va och tog en fika inne i stan på eftermiddagen. Han va jätte trevlig och vi ska snart träffas igen. Ni får uppdatering då.
Och i söndags så åkte jag och syrran in till stan och shoppa lite. Jag hitta mina dröm jeans. Ni vet dom där som har den perfekta slitingen och sitter så därr snyggt och skönt som man inte vill ta av sig. Jag hitta dom på gul och blå. Helt underbara. Sen så i söndags eftermiddag åkte vi till IKEA syrran skulle ha en ny byrå och jag köpte lite ljus och handdukar jag ska dekorera och ge bort som julklappar. Herre gud jag har redan börjat tänka på julen det är nästan deprimerande.
Igår va jag hemma hos mormor med mamma vi hjälpte dom att putsa fönster. Vi vill inte att en gammal tant på snart 90 år ska ställa sig på en stege och putsa fönster. Sen jahde jag min kurs. Där jag fortsatte på andre delen av mitt armband. De blir klart nästa vecka och då lovar jag att ta en bild på båda armbanden.

Nu ska ja bege mig ut och försöka att hitta ett par höst skor. Vilken är lättare sagt än gjort.  uppdaterar när jag kommer hem om hur det gick för mig.

Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: P

Inte är det jag som bestämmer över fjärrkontrollen i allafall. Inte ngn dag i veckan vad kan minnas. Jag tror allt att det är du som byter kanal mest av oss. Jag får aldrig bestämma över fjärrkontrollen.

2007-10-17 @ 13:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0