Tjenixen

Nu är armen nästan helt bra det var ingen spricka heheh.... Idag ska jag bara slappa har jag tänkt två kompisar til Steffi var här igår det var riktigt mysigt. Vi bakade lussebullar och drack glögg. Börjar få värsta julstämmningen nu ju heheh... längtar verkligen tills julen kommer men det är inte långt kvar. Nej nu svamlar jag. Iallafall idag kommer en kompis hit vi ska typ käka och snacka eller nått super länge sen jag träffa henne så det ska bli kul. Sen blir det filmmys ikväll : )
Imorgon ska jag jobba och det kommer säkert vara sjukt mycket folk och jätte stressigt men det ska faktiskt bli kul. Mennått som jag har såååån lust med just nu som jag inte har gjort på år och dar det är shoppa. Vill verkligen längtar tills lönen kommer. Men då blir det bara julklappar endå som ska inhandlas men det räcker för mig : ) bara jag få shoppa ahahaha...

Vad ska ni hitta på i helgen??

Kram Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0