Tisdag

Idag är det gråa tisdagen. Värkligen bokstavligt talat. Det ligger som en tjock dimma utanför fönstret. Men det ser rätt mysigt ut ändå. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag har ju min kurs i kväll som vanligt men som jag berätta förra veckan så har jag ju tappat bort en stor bit silverpålt. Jag fattar inte hur jag tappar aldrig bort något. Så jag vet inte vad jag ska göra i dag på kursen.

Jag kom och tänka på en sak idag. Jag satt och läste mitt horoskop vilket är något jag tycker är väldigt intressant. Och när jag satt och läste de så kom jag på hur mycket horoskopen skilljer sig från tidning till tiding. Det är egenkligen helt otroligt att dom kan göra de. Då är frågan vilken tiding ska man tro på? jag tror på dom tidigarna som det står med posetivt i för det är roligast. För min del är de då aftonbladet och veckorevyn.

Kram åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0