tisdag lite efter

Hej igår så åkte jag till Globen centrum och sökte jobb. Det är typ det jag har som jobb nu förtien att söka jobb. Sen hälsa jag på Jossan som jobbar där. mycket trevligt. När hon slutat så åkte jag och hon in till stan där jag köpte presneter till farmor som fyller år nästa vecka. Det blev ett säkerhets snöre som hon kan fästa i plånboken och sen i jackan så om någon försöker ta hennes plånbok så sitter den fast. Stackarn har ju blivit av med plånboken 2 gånger tidigare. Sen blev det några askar choklad och te. I går efteriddag så va jag på min silversmeds kurs som vanligt. Det är hur kul som helst. Men klaten jag har på nått konstigt sätt tappat bort en stor bit silver. Fattar inte hur jag som aldrig tappar bort saker. Aldrig. Och jag som värkligen inte har råd att köpa nytt silver. Ångest min plånbok ekar högt. Sen hände en rolig sak i går. Dom ringde från guldfynd i sollentuna centrum och undra om jag ville jobba extra där under julen och självklart vill jag de herregud. Så jag ska gå på interjuv där nästa vecka. JIPPIIIIII Och så hände en till roligsak jag ringde till flugger färg i Vällingby och fråga om det va försent att sicka in ansökan till dom och det tyckte dom inte och så ville dom att jag skulle komma idit så som idag och lämmna in mitt cv. Herre gud 2 jobbinverjuver på en dag. Hur bra som helst ju.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0