Stor gul och liten rosa

Idag har jag till och med fått en del gjort. Först va jag på söder och köpte silver. Sen tog jag mig en promenad över götgatan kolla i alla roliga butiker. Hitta inger kanske för att jag inte leta. Har inga pengar just nu så då är det inge kul att  leta. Sen tog jag 2an in till stureplan och gick runt lite. Möte upp min vän Liz som är så jakt efter tyg till en bal klänning. Den fuskisen ska gå på bal i slutet av månaden. Fusk. Jag har aldrig varit på bal. Det måste någ va dom flästa flickors dröm att få gå på bal. Ikväll ska jag bara sitta hemma och pysla. se om jag får nått grep om min sicking. Juste så här ser mina smarta sicka ringar ut från panduro.



Den stora gula till mössor och halsdukar.



Den mindre rosa till att göra vantar med.



Och pinnen har man för att göra själva maskorna med.

kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Johanna Billingskog

Ja oj jag måste ha vart väldigt snabb ;)
Men vilka coola grejer, ser dock väldigt svårt ut tycker jag. Jag kör på vanliga stickor än så länge :D

Ja, tygerna är urläckra. Skulle vilja ha alla kuddar själv! Hehe. :)

2007-11-07 @ 19:37:52
URL: http://www.johannabillingskog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0