Som resten av sthlm är jag förskyld.

NE nu va det för länge sen vi uppdatera här på bloggen. Tyvär är de så att jag har åkt på stans förskylling och har ingen ork i kroppen. En väldigt dålig anleding men ja det är därför jag har varit så dålig  på att uppdatera.
Så vad har hänt under min vecka då? Jo Lite men ändå Mycket. Jag har ju självklart varit hemma mycket och försökt bli frisk. Vilket har gått lagom bra. Och så skulle jag ha gått på interjuv på Gina men som tur va eller ja tur och tur så blev hon som skulle intervjuva mig sjuk. Men dom va tydligen väldigt intresserade så hon skulle ringa upp så fort hon hade blivit frisk. I tisdags så va jag på min kurs och gjorde en del smycken dom blev sjukt bra. tyvär kan jag inte visa dom eftersom de är presenter. Passade på att köra dubbla pass kurs eftersom jag förhoppingsvis jobbar vid jul.
I onsdags så klara jag inte av att sitta hemma längre så jag åkte in till stan och på börja mitt julklapps handlande. Hitta en del julklappar och självklart lite till mig själv. Så nu är det bara till för mig att börja pysla.
I går tog jag de lungt på förmiddagen och städa lite hemma i rummet. Men jag vet inte jag måste ha nått slags hustroll för det ser värre ut nu än vad de gjorde innan. Jag förstår inte hur de kan ha blivit så stöckit och inte är de då mitt fel. Men jag gav upp städandet rätt snabbat och åkte till solna och köpte Canvas som jag ska måla på sen åkte jag vill vällingby och köpte en matta till mamma. Passade på att äta middag ihop med syrran vi åt en jätte god kräftsallad med pasta så grymt gott.
Idag så i morse så va jag på interjuv på Flugger färg i bromma. Det gick jätte bra så jag ska dit på tisdag nästa vecka och provjobba. Idag fick jag även ett samtal från en smyckesbutik inne i stan som ville att jag skulle komma på intejuv på onsdag. Håller tummarna. Sen fick jag ett litet tråkigare samtal idag från Guldfynd som jag på interjuv på i förra veckan dom väalde tydligen den andra tjejen som dom hade interjuvat. Hom hade tydligen mer erfarenhet och hade jobbat innom branchen i fler år än mig. Ja då kan jag väl förstå att dom valde henne.
Ikväll ska jag bara va hemma och kurera mig så jag orkar gå på en kompis födelsedagsfest i morgon. De ska bli ricktigt kul att träffa alla härliga människor.

Krya på mig // Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0