Promenad

Hejsan det gick jätte bra inne i stan. Jag hitta några riktig plingade pälor som jag ska ska gära ett party armband av. Juste har ju inte visat det jag gjorde för ett tag sen. Här är de.

                           

Uch va bilden inte alls visar den rättvisa. Mycket mer party i värkligeheten. Vad tycker ni om de ?

Sen gick jag till panduro och fick hjälp med min sticking. Det va inte så svårt när man fick det förklarat med aviga maskor. Jag va värsta hurtbullen i dag. Jag gick från stan hela vägen till Karlberg. När jag fick förbi odenplan gick jag in i en affär som heter She city som har jätte fina smycken och märkes väsk kopior. Hitta en helt grymt snygg ring som jag tog med mig hem. Ska ta en bild på den i morgon när det är lite ljusare och visa er min nya skönhet.

Ikcä'll har jag varit med angii. Vi har pyslat. Först baka vi bars för er som inte vet vad det är så är det nyttiga kakor. Sen sydde vi jätte söta doftpåsar som man lägger bland klädderna. Med rosenblad i. Och så börja jag med en manik. Hehe det är svårt att förklara vad de är. Ni får se sen.

Ne nu ska jag gå och öva på mina aviga maskor.
Sov gott// Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0