Nu är det fredag igen.

Ja så va det fredag igen. Veckorna går så himmla fort. Även fast jag är ledig så hinner jag inte med.
Ja idag ska jag som vanligt in till stan och söka jobb. Ska söka på en smyckes och väsk butik. Skulle passa mig perfekt att jobba där. Blir en snabb runda i stan sen hem igen och förbereda kvällen. Ikväll är det tjärring släkt middag hemma hoss farmor. Vi ska äta god mat snacka skit och ha allmänt trevligt. Efter middagen ska jag ut och festa emd angii hon åker till thiland på lördag med hennes pojkvän. Hon är så bortskämd från hans sida så det ee inte sant. FUSK. Vill också åka utomlands till värmen.
JAJA ne nu ska jag stätta fart så jag hinner med alt idag.

Ha det bäst Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: angelica

jaja, jag har faktiskt betalt min resa :p

2007-11-16 @ 10:49:15
URL: http://angiibanjii.blogg.se
Postat av: Johanna

Ja du som tycker så mycket om å baka. Du borde ta kort på alla dina goda saker! Eller så får jag komma hem till dig och äta upp alla ;)

Dom va värsta coola, finns typ i zebramönster och sånt. Dock väldigt dyra om man bara ska baka lite..

2007-11-17 @ 11:29:40
URL: http://www.johannabillingskog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0