Nej

Nej Jag har inte fått något gjort i dag als. De har inte blivit någon promenad. Jag har inte äns kommit in i duchen. Stickingen går det inge bra med als. Jag har ingen lust helt enkelt, ser ingen mening med det hela. Uch vill inte als gå ut. Varför ska man ducha för. Det är bara tråkigt. Blää. Har inte äns lust att gå på kursen. Jag måste värkligen få ett jobb snart klara inte av att sitta hemma så här. Jag får snart abstinens besvär. Snälla ni som läser det här om ni vet något ledigt jobb så säg gärna till.
uch vilket deppimernade inlägg det här bla då. Jag hoppas att de har med vädret att göra.
/ Åsa

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det du håller på å sticka för nåt?
Själv har jag precis lärt mig, och håller på med en halsduk till Love! :)

2007-11-07 @ 11:39:26
URL: http://www.johannabillingskog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0