måndag

Ja så va det måndag igen. Min helg har varit helt perfekt. Så som en helg ska va. I lärdags så va jag då på fika med en kill kompis vi hade de jätte trevligt. Vi satt och snacka om alr mellan himmel och jord i flera timmar. Sen va jag och jossan på middag hemma hoss en tjejkompis som ska flytta till sälen snart. Helt underbart god mat och trevligt sällskap. Vi spela spel och hade de trevligt. Sen kom min jätte snälla pappa och hämta oss. Hemma va det bara ner i sängen och krama kudden.

Idag ska jag och Emelie jobba lite med bloggen. Dels ska vi ta en hel del bilder på mina smycken. Sen ska vi förasöka göra ett regält ansikslyft på bloggen. Håll tummarna för oss.

Kram åsa

Kommentarer
Postat av: P

Hur länge??

2007-11-19 @ 13:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0