Klantigt

Förstår inte hur jag kan vara så klantig. Hade tvätttid imorse kl. 08:00 inte så roligt att gå upp o tvätta då med tanke på att jag börjar jobba 17:00 men men vad ska man göra vi har absolut inga rena kläder kvar så det måste göras. Men jag var lite osäker på om det verkligen var idag som jag hade tvätttid så jag sprang till tvättstugan först och kollade och det stämde men när jag kom till lägenheten igen och skulle ta med mig alla kläder och tvättmedel och sånt så upptäcker jag att vi inte har nått tvättmedel fattar inte hur vi kunde missa det. Hade totalt glömt bort att det tog slut förra gången och eftersom jag är rå pank så kan jag inte heller springa och köpa. Heheheh..... jag är bara sååå klantig ibland så nu vet jag inte vad jag ska göra. Har inga pengar på mobilen heller så jag kan inte ringa nån. Men som tur var ska min syrra hit ska se om hon kan ta med lite tvättmedel så jag kan tvätta hahahah.....
Föresten mitt armband blev inte så bra igår så ni får inte se det hehehe....

Kram emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0