Inte lugn.

Hejsan nu har helgen flygit iväg igen. Fredagen blev inte så lung som jag trodde från början. Det blev ingen film inte äns i närheten. Jag gick ut med Liz. Först va vi hemma hoss en kompis och föra. Drack några glas vin väldigt trevligt. Sen skulle vi vidare ut på krogen va det tänkt från början men det blev inte så utan vi åkte hem till en kompis i telefonplan. Men vi han inte mer än dit innan det blev bråk och vi flydde därifrån. Fick skjuts av en kompis som hade bilen med sig så jag och lizan åkte hem till honnom och kolla på film tills jag och liz somna i soffan. Kanske inte det skönaste stället att sova på så de blev inte specigellt mycket sömn heller. 3 timmar samanlagt.
I lördags så åkte jag bara hem och höll mamma sällskap. Men herre gud jag kunde ju inte sitta hemma hela kvällen så det blev att dra ut igen. Den här gången så hamna vi på krogen. På the vibe närmare bestämmt. Det va jag. liz och några från vår gamala klass. Vi hade de väldigt trevligt mycket dans och glada skratt. Idag har jag varit hemma och gjort exsagt inget. Skönt efter eninte så lugn helg.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0