Fredag

Nu är det helg igen men det blir inte så mycket helg för mig tyvär jag jobbar hela helgen. Måste ut och handla julklappar någonting men hr inte hunnit eller orkat efter jobbet för då har jag oftast varit helt slut men på onsdag så ska jag och en av mina systrar åka till gröna lunds julmarknad och kolla. Var aldrig där förra året så det ska bli super mysigt. Börjar inte förän 12 idag så jag har sovmorgon super skönt att sova ut : )
Föresten såg en super bra film igår Good luck Chuck med Jessica Alba. Den har inte kommit ut i Sverige än men det är sån film som är inspelad i en biosalong hehe.. men den var riktigt bra när den kommer ut se den....
Såg föresten Heartbreak kid här om dan också inspelad på samma sätt och den var inte alls bra blev riktigt besviken ni som har sett den vad tyckte ni???

Nu ska jag käka frukost kram Emelie

Kommentarer
Postat av: Fridah

älska heeelg !

2007-11-30 @ 11:02:32
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0