fika och middag

Gårdagen var jätte trevlig. Middagen hemma hos farmor var lyckad. Vi åt god mat och hade de trevligt. Dom tyckte jättemycket om muffisarna som jag bakat för kvällen. Sen bar de iväg ut på krogen med angii och några andra kompisar. Vi alla var rätt sega så kvällen blev inte så lång.
Jag har just varit och kramat angii och hennes pojkvän hej då som är på väg till Thailand. Jag hoppas dom njuter lite åt mig med.
Idag ska jag först in till stan och fika med en kill kompis. Sen ska jag hem till en gammal skolkamarat och äta middag. Hon ska ha tjejmiddag en liten hej då grej eftersom hon flyttar till sälen snart. Det är helt otroligt va alla flyttar och åker iväg nu förtiden. Ja jag åker väl också snart. Men vart vet jag inte än.

Ha en bra kväll. kram Åsa


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej åk inte. Man längtar bara tillbaka.. :)

2007-11-17 @ 22:19:31
URL: http://www.johannabillingskog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0