En liten glittrig beställing.

Jag har just lagt in en liten eller liten och liten beställing från HM.

image233 
En underbar partyklänning till vinterns alla partyn. Har äntligen hittat den perfekta paljettklänningen. Hoppas den sitter lika snyggt på mig bara.

image234
En as cool väst att ha alla långa party nätter. Livar upp vilken outfit som helst.

image235
Och den här mysiga tunikan att ha till vardags eller mer avslappna fester. Kanske med ett collt nitskärp till.

Vad tycker ni om mina inköp?

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh den sista tunikan/klänningen såg extremt mys ut. Hittade du den på H&M altså?

Oj va man missar i Hultan..
Men nu är jag back in town! :)

2007-11-16 @ 12:30:50
URL: http://www.johannabillingskog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0