En dag i köket

hejsan. Nu sitter jag ner efter en hel dag i köket. Jag har bakat bakat bakat och bakat. Herre gud. Först blev det 2 storters olika muffins dumle muffins som blev hur goda som helst. Sen blev det skogsbäsrmuffins med sån där smarrig glasyr på. Och sen ni gjorde jag en underbar mortotskaka med glasyr på. Hr inte smakat den än men den ser underbar ut. Sen gjorde jag min kända kladdkaka med lite barninslag aldeles röd glasyr och strössel på. Ser riktigt god ut.

image231
(bilden är från tv4.se)

Det här
viste ni  inte om mig. Jag är rikigt duktig på att baka. Jag älskar att baka. Tycker att det är så himla kul att bjuda på goda fina kakor. Ser på baking nästan som på samma sätt som jag ser på pälor och smycken det är terapi. Jag rensar tankarna när jag bakar. Kan lite sjukt för vissa men så är det.

Jag önskar mig i julklapp Leila bakar kokboken. Den värkar helt underbar och hon är bara för grym.

Kram Åsa

Kommentarer
Postat av: Jossan

Guud bullar o sånt du e tokig i sånt.. Du e bra på o göra sånt också keep on moving.. Du kommer bli en bullmamma när du får barn najsigt!! :D
Jag kanske lånar dig när ja får barn. För jag är inte alls så bra på bakning o sånt!!:D

2007-11-14 @ 22:45:32
URL: http://vossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0