2 dagar

Hejsan. Det gick jätte bra för mig i går på arbetsinvetjuven. Det står mellan mig och en annan tjej. Dom skulle kolla upp lite saker sen skulle dom höra av sig. I går kväll så va jag hemma hoss jossan hon bor ensam hemma hos sin mormor. Vi hade de mysigt. Satt och kolla på tv. Kolla på matchen. Gud va härligt att sverige van helt underbart. SEn kolla jag på Lelias Jul den kvinnan kan baka så nu till julen ska jag försöka mig på tryflar. Idag har jag varit inne in stan och sök dels lite jobb sen har jga köpt små fina stenar som jag ska försöka föra ringer av.
Hurrni  i morgon måste ni ta en metro för jag är med. Det kom fram en tjej på stan i dag och fråga om jag ville va med på derras street fachion sida. Och så klart ville jag de så hon ställde lite frågor om var jag hade köpt mina klädder och sen tog hon en bild. =D
Ska bli kul att se i morgon.
Ne nu ska jag sätta på en film och mysa ner mig i soffan.
Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0