Om mig

Tänkte att eftersom att det inte var så länge sen som vi startade den här bloggen så kan det ju vara rätt bra att berätta lite om mig så jag tog den här listan som jag hittade hos kelly : )

Namn: Emelie
Ålder: 18
Stjärntecken: Lejon
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Brunt
Längd: 169cm
Skriver med: Högerhänt

Favoritresmål: England och spanien
Godaste maten: Sushi, tacos ch wookade nudlar
Bästa godiset: Lakrits och sura godisa
Dricker: vatten, läsk, cider, mjölk, te, caffe latte osv........
Favoritprodukt: hm... vet inte rouge från rimmel tror jag : )
Bästa egenskaper: Snäll, rolig, glad, omtänksam och hjälpsam,
Sämsta egenskaper: lätt irreterad, kan vara lite lat och envis
Musiksmak: Väldigt blandat allt från balader till hård rock men mest rock inte jazz

Vad är det som driver dig att fortsätta blogga?
Det är skönt att skriva av sig ibland har inte hållt på så länge men att fösöka få fler läsar och så har det blivit som en rutin nu att skriva i bloggen nästan varje dag iallafall : )

Vad hade du för idé med bloggen från början?
Jag och Åsa skaffade bloggen för att skriva om mode, smycken som hon gör och kanske eventuellt sälja lite smycken längre fram.

Hur ser ditt liv ut om 10 år ?
Om 10 år så är jag 28, då har jag pluggat färdig och har kanske startat en egen blomster affär. Förmodligen gift eller förlovad


Kommer du fortfarande blogga om ett år?
Ja, det tror jag

Läser du ofta andras bloggar? Människor du känner eller inte?
Jag har några bloggar som jag besöker varje dag eller så ofta jag kan.

Nu vet ni lite mer om mig ska försöka få Åsa att göra den sen också heheh

Ha det bra // Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0