mitt stora intresse.

Hej nu ska jag berätta om mitt stora intresse och min stora hobby. Nämeligen att göra smycken.
Jag har i många år gjort smycken. Det började redan på dagis. Jag satt så som alla andra små flickor och gjorde halsband med pälor som såg ut som djur. För dom flästa tjejer brukar det släppa med åren men för mig va det inte så. Jag blev bara värre och värre.
Det enorma intresset jag har nu väcktes tack vare min kusin. Som gav mig ett presentkort på Pärlshoppen dagen då jag fyllde 15 år. När jag klev in i den butiken i sturegallerian va det som att komma till paradiset för mig. det va då jag börja satsa på det mer på allvar.
Så ni som läser vår blogg ska få möjligheten att dela mitt intresse genom att köpa mina smycken. Jag hoppas att nått eller några av dom faller er i smaken. 
 




Kramar från Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0