Underbar dag och slut på ensamheten.

Åhh vilken underbar dag. Så himla skönt väder underbart varmt. Jag åkte in till stan och träffade min syrra.
vi gick runt och kolla i affärer och shoppa lite smått. Köpte en jätte fin svart klänning  från gina tricot som jag har tänkt att ha på mig i helgen när jag går ut. Och så köpte jag ängla berlocker som jag ska göra ett tur armband av. Tänkte att änglarna ska få se mig lite tur. Jag önskar att jag kunde visa er alla mina ina inköp och alla fina smycken jag gör. Får lov att försöka övertala pappa om att köpa en digitalkamera.
På tal om pappa så har han kommit hem nu från semestern. Vilket innebär att jag inte längre ärensam hemma. Vilket i sin tur innebär att jag inte längre kan bestämma här hemma. BUHU

Nu ska jag ta fram min kreativa sida  och sätta mig ner och gör några armband. Jag bara älskar armband.

image30
 
Jag brukar också ha en helt drös med armband på mig. Dels för at jag tycker det är snyggt och för att jag känner mig naken utan dom. Jag bara äääääälskar armband. Så det så.

Kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0