Stora tjocka familjen

Idag blir det födelsedagsfirande med hela familjen för min älsta syster fyllde år igår och min pappa fyller år idag så då kommer alla : ) Det ska bli kul för det är ju inte så ofta vi är tillsammans allihopa eftersom att jag har en ganska stor familj. För er som inte vet så ha jag fem syskon och plus det så blir det alla pojkvänner och sånt och mormor och morfar och farmor och min syrras barn så ja räkna själv det blir några styckna hahah.....
Men det blir  bara mysigt. Lägger in en bild på min lilla sötnos heheh.. min syrras son för han är ju bara för söt. Jag tog en hel del bilder på honom när jag gick foto inriktning nu på gymnasiet.

image35
Här var han bara några veckor gammal                                                                                            

Kram emelie                                                                                                                                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0