Shopping utan regn.

Trots det tråkiga vädret i dag så begav jag mig in till stan. Jag satt hemma hela dagen i går och kolla på tv, klarar inte av att göra det två dagar i rad. Som tur var så regna det inte när jag va inne i stan. Gud va snäll mot mig och såg till att jag slapp bli blöt. Det blev lite shopping också.
Nya solo tidingen. Eling kling är ny modereaktör på tidingen, det fans en hel del att läsa. Rekomenderas.
Försvarets hudsalva. Det bästa läppsylet helt klart. Jag upptänkte idag att den har fått ett nytt coolt utsende. Gå och kolla.
En bikinitopp.
Från HM med roligt mönster. Ett rea fynd.

image25image26


Efter shoppingen träffade jag syrran och vi gick till ett caft på drottinggatan där vi åt en mysig middag tillsammans. Mycket trevligt. Sen åkte vi hem till henne så jag fick kolla på the fast and the furious som syrran spelat in till mig. Jag bara älskar den filmen. Älskar bilarna som går fort, killar med snygga bilar är något specigellt. Eller vad tycker ni?

Sov gott allesammans/ Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0