Shopping med varandra.


Hej i dag har vi varit inne i stan och shoppat. Jag (Åsa) hittade en massa pälor som vanligt och ett armband från hm:s herravdeling. Har märkt att herravdelingen har grymt snygga smycken. Ett tips gå dit och titta. När Emelie skulle till jobbet åkte jag hem, åt en snabb middag och sen åkte jag hem till syrran. För att hämta smink och pälor hon köpt till mig undertiden jag va i dalarna. Jag har en snäll syster(ibland) jag som köper saker till mig. Tack syrran. 
Hon hade köpt en lila ögonskugga och  silver glitter till ögonen från Make up store. Och ängel och döskalle berlocker bland annat från Made by rozz. En bra sida förresten att beställa pälor från, dom har snygga saker. 
Nu ska jag sitta halva natten och pyssla med pälor
 
Natti natti från åsa


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0