Peace and Love

Tillbaka till bekvämligheten.

Hej allesammans. Jag är äntligen hemma igen. Hemma igen hoss mamma åå min varma sköna och mjuka säng. Det va jätte skönt att vi i vårt renoveringsobjekt till hus åå vila upp sig i 3 dagar. Jag tog det bara lungt åå umgicks med mamma. Plocka smulltron och gå promenader är ett perfekt sätt att vila upp sig på. Sen så i onsdags bar det ju iväg ner till Borlänge och Peace and Love festivalen. Det va en upplevelse i sig.  Det posetiva va alla roliga människor, alla bra artister och gänget. Men det negativa va dom svin kalla nätterna som man trodde man aldrig skulle öveleva och vädret. Alt hade nog varit mycket roligare om vädret hade varit på vår sida. Men vi hade de kul ändå. Jag har lärt mig en sak om mig själv iallafall under dom här 4 dagarna. Att jag är alldeles för mycket storstads människa. På gott och ont. En upplevelse för livet helt klart. Måste passa på också och tacka gänget som gjorde dom här dagarna helt oförglämmliga. Tack.


image9

Ursäkta att bilden är suddig. Min datas fel.


Kramisar från Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0