jahahaa

Gårdags kvällen va jag ute med kära jossan. Vi va ute på krogen och tog ett par öl. Hon några för många. 
Idag har jag varit lite sliten. Kollat på tv och åkte till centrum och köpt godis. Sovit middag är bland det bästa som fins. Jag tycker att vi här i sverige skulle ta det som en lag att alla måste sova middag mitt på dagen efter lunch. Tänk va alla skulle må bättre då. Jag tror att välmåendet skulle bli mycket högre och färre skulle gå in i väggen av stress. 
Nu ska jag sätta igång och packa. För jag och syrran åker till Gotland i morgon på en kortis semester. Ska bli så roligt. En massa shopping, sol, bad och party.


Kram Åsa


Kommentarer
Postat av: P

Då vet jag varifrån alla tomburkar kommer.

2007-07-30 @ 11:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0