Im back

Nu har jag kommit hem igen efter att ha varit ett par dagar på Gotland med min familj. Det var mysigt och avkoplande och det blev såklart lite shopping. Två par leggings (ett par gråa o ett par svarta), en tunika/klänning, ett vitt linne, en grå topp, ett armband, en lång hoodtröja och när jag kom hem så såg jag att min double wrap armband från kyssjohanna har kommit super fint men lite stort men det får gå ändå.

Det jag verkligen behöver just nu är ett par jeans. Har bara två par så måste ut och leta. Kollade lite i Visby men huttade ingenting. Har ni några tips på olika märken som har fina jeans till inte allt för dyra priser så blir jag jätte glad : )

Kram Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0