Hemma igen

Hej alla.
Nu är jag hemma igen. Efter 8 dagar i familjens sommarstuga i dalarna. Skönt att va hemma ingen med bekvämligheten, min älskade dator och en tv som jag själv kan bestämma över.
Men självklart va det skönt att va ute på landet ett par dagar. Där hinner man göra sånt som man inte hinner med här hemma. Så som armband, måla tavlor och annat pysel. Dom första tre dagarna där uppe va min faster och farmor där. Dom andra dagarna gick åt att göra ingeting och att pysla.
Väl hemma igen så ska jag börja förbereda min och syrrans resa till visby, tvätta och packa.

vad ska ni göra idag ?
jag ska ut och söka ett till jobb.

Ha det bäst så länge.
kram åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0