Billig shopping i sofo.

Hur har ni bedrivit eran dag?
Jag har gjort de genom att gå i SOFO på söder. Ett otroligt mysigt område på söder. För er som aldrig varit där så ligger väldigt många mysiga cafeer i området och många av dom tredingaste secondhand butikerna och butiken tjallamalla. Jag lyckades fynda lite iallafall. Köpte ett par levis  jeans på stadsmissionen  för endas 150 kr som jag ska klippa till ett par  korta coola shorts. Och så gick jag till pärlan på söder som ligger på  tjärhovsplan. Där köpte jag lite pälor som jag ska göra ett ricktigt glammigt armband av. Ska försöka ta en bild av de när det är klart och lägga upp här på bloggen. Förresten om ni gör egna smycken så kan jag tipsa er om att gå till pärlan på söder nu för dom har 60 % rea på hela deras sortiment eftrsom dom ska stänga. Synd tycker jag eftersom personalen där är så trevlig och eftersom dom hade ett så bra sortiment. Älskar den butiken.

image27



Nu ska jag forsätta kolla på filmen höst i New york.

 kram Åsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0