Örhängestavla.

            (bilderna är självklart felvridna. som ni ser)

Ja här kommer jag med en väldigt smart lösing för er som har väldigt mycket örhängen. Nämeligen en örhängens tavla. En fin julklapp till er själva, eller till någon i er närhet mamma, kompis, syster eller en anna släktig med mycket örhängen. 
 Ni kan gärna beställa den av mig. Ni får då självklart välja vilken färg ni vill ha på banden Och på själva ramen. Den fins även i olika storlekar. Denna smarta lösing går på 129 kr.

Det är bara att mejla mig på [email protected] om ni har några frågor eller om ni är intresserade av en snart örhänges lösing.

Kram Åsa

(Ps: om ni ser någon av örhängerna på bilen och tycker om dom är det bara att säga till jag har gjort alla själv.Ds)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0