Ledig Måndag

Idag är jag ledig känns såååå skönt efter att jag jobbat så mycket men jag var tvungen att gå upp tidigt ändå för jag sov över hos en kompis som skulle iväg till skolan men det var super mysigt igår hon har nyligen flyttat så jag fick äntligen se deras nya fina lägenhet : )
Idag ska jag mest ta det lungt tror jag är rätt sugen på att åka och simma eller träna av nått slag men jag är hemma hos mina föräldrar och har ingen bikini här men jag får se. Känner verkligen för ett sten hårt träningspass har varit såååå slapp sista tiden eller ska man säga åren heheh med träning o sånt men mitt nyåts löfte iår är att jag ska börja träna och äta bättre. Är super sugen på sushi också men nu svamlar jag heheh....
Imorn ska jag handla julklappar på jobbet får ju rabatt där så flera av kompisar och min familj passar på och handlar där nu heheh... Men imorn är det min tur ska köpa julklapp till lilsyrran och till min syrras lilla prins. Har egentligen ingen aning om vad jag ska köpa men vet på ett ungefär så det blir nog bra ska också köpa lite grejer till julklappar som jag ska göra men det gör jag inte på BR det blir nån annan stans heheh...
Nu har jag snackat med syrran ska åka till henne snart längtar till älsklingen han är så söt dom sitter och tittar på musses klubbhus och han älskar det så han är helt inne i programmet sen går han jätte nära tv:n.
Men nu ska jag gå föresten imorn kväll eller idag så kommer det sista avsnittet av The hills säsong 3 ut jag längtar sååå är helt inne i den serien heheh... Du kan se den här men nu ska jag dra hejdå // Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0