Igår

Lite efter men ja.
I går hade jag en seg förmiddag som vanligt. Jag har blivit så förslappad. men när jag väl komm igång så kom jag in till stan det blev lite medeciner och ett linne in förskaffat. Sen orka jag inte att gå runt längre så jag åkte hem och träffa angii. Hon har äntligen kommit hem från Thailand. och hon hade med sig min helt underbara fransväska. Den är är ju bara så himla cool. Helt underbar. Ska inviga den i morgon så då tar jag bild.

Puss på er // Åsa

Förresten kolla in håret på olsen. Är det inte underbart?

image266

Är det någon som har tips på hur man kan få så fina lockar/vågor? Snälla skiv isånnafall i kommentarsfältet. Tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: angelica

Jag älskar hennes skor. Men håret är också fantastiskt.

2007-12-05 @ 15:46:17
URL: http://angiibanjii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0