idag fredag

hejsan Idag har de värkligen varit en dag som har gått upp och ner. I morsse va jag på arbetsinterjuv på en pärlbutik. Den gick sjukt bra till och med så bra att jag fick jobbet. Helt sjukt roligt jag ska provjobba redan i morgon. Efter interjuvn så åkte jag in till stan. Fick lite hjälp med den där stickingen jag prata om för ett tag sen. Det har inte gått så bra med den så nu åkte jag in och fick hjälp att komma igång. Sen gick jag till pärlshoppen och lärde mig tror jag hur man flätar med fyra trådar! Sen fick jag tyvärr reda på att en släkting till mig var med om en bilolycka natten till idag. Det var verkligen inge roligt. Så nu är inte humöret på topp längre.. =(
Nu sitter jag hemma med Angii och försöker få ihop ett armband.

Tack och hej leverpastej!!
/ Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0