God Jul

hejsan alla glada. Ja nu är de jul igen. Och vi har varit jätte dåliga med att uppdatera här på bloggen. Jag har jobbat konstant i över en vecka. 12 timmar per dag minst. Jag säger bara de jag hatar pärlor. blää eller nej gud nej jag kan inte hata pärlor. Men nu har butiken öppnat iallafall. I sickla köpkvater i gallerian där precis innan för entren. Piss kallt att stå där Jag hoppas på gud att dom har skaffat ett element nu annars kommer jag inte klara av att stå där och jobba.

Ja jag har världens panik med mina julklappar gjorde klart dom sista för någon timme sen bara. Förlåt familjen för alt mitt skirk.

Ne nu ska jag gå och få lite julstämmen framför kalles som jag aldrig tröttnar på.

Kram Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0