Gårdagen med stort I

Ja igår va en indtenvis dag. Jag hade tre stycken interjuver. Ja hela tre. En kl 10, en 11 och en 12. Jag sprang imellan dom. Den första kl 10 va på Gina. Den gick väl bra men hon chefen där va lite konstig asså nej det kändes inte som att de va något för mig. Det va dessutom bara ett vikariat och hon viste inte när hon den ordinarie skulle komma tillbaka. Jag vill inte börja jobba på ett ställe och sen inte veta när jag är utan jobb igen.
Andra interjuven den kl 11 va på American Classic ni vet den där inredingsbutiken som ligger under gallerian. Och den interjuven gick jätte bra så bra att jag ska provjobba där redan på söndag. Fick några arbetstider där hon sa att jag fick känna efter om de va något för mig.
Sen intejuven kl 12 va på Accessoriz på Ni vet den helt underbara smyckes butiken som ligger på bibloteksgatan. Den interjuven gick också jätte bra och dom skulle höra av sig senare i veckan. Jag hoppas hopppas hoppas. Där vill jag värkligen jobba värkar så kul.

Sen efter alla nterjuverna igår så gick jag runt lite snabbt och kolla i butiker. Blev lite lite shopping. Några pärlor.

På kvällen va jag hemma hoss syrran och åt middag. Supergod lax. Vi kolla på en film och snacka skit.  

Idag har jag bara varit hemma och varit sjuk. Tyckt synd om mig själv. Min kropp börjar bli helt matt av att va sjuk. Ska nog bege mig ut nu och köpa lite kukkelemukk medecin (mins nu karlson på takes medecin som han fick när han va sååååå där himla jääättee sjuk) ja altså en påse med godis.

vink Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0